Stojíme při Ukrajině

Vlajka Ukrajiny

Útok ruské vlády na Ukrajinu ohrozil životy milionů nevinných lidí. Stojíme na straně Ukrajiny, abychom podpořili její svobodu a bránili demokracii. Chcete-li podpořit Ukrajinu a její obyvatele v nouzi, zvažte prosím možnost přispět.

Zyro od Hostingeru

Tvorba eshopu od $8.90/měs.

Přestaňte snít. Začněte konat! Ušetřete 44% na balíčcích pro e-shopy a získejte hosting + doménu zdarma.

Seznam unisex bot se vzduchovým polštářemSeznam unisex bot se vzduchovým polštářemSeznam unisex bot se vzduchovým polštářemSeznam unisex bot se vzduchovým polštářemSeznam unisex bot se vzduchovým polštářem

Začínáme

Začněte prodávat online

Vyberte si designovou šablonu pro své online podnikání a pomocí drag-and-drop editoru si vytvořte svůj vlastní eshop.

Vytvořit e-shop
Příklady designových šablon pro e-shopy

Prodávejte všude

Prodávejte všude tam, kde je vaše cílová skupina. Díky e-shopu od Zyro je prodávání produktů na Facebooku, Instagramu i Amazonu jednodušší.

Prodávat všude
Příklad záznamu v obchodu na Facebooku

Mobilní a bezpečné

Jděte s dobou: spusťte online shop, ve kterém budou zákazníci moci nakupovat bezpečně z jakéhokoliv zařízení.

Začít
Responzivní design e-shopu

Online prodej snadno a rychle

Přidejte si e-shop na nový či již existující web Zyro pár kliknutími. Pochlubte se svými produkty a zjednodušte svým zákazníkům objednávání online.

Začít prodávat online
Přidání tlačítka „Objednat nyní“ na existující web

Snadná správa

Jednoduchá správa skladových zásob

Přidávejte, sledujte a spravujte své skladové zásoby napříč platformami z jediného intuitivního ovládacího panelu. Vše na dosah ruky.

Stovky platebních možností

Usnadněte život sobě i svým zákazníkům – prezentujte nejčastěji využívané platební metody a nikdy si nenechte ujít jediný prodej.

Spustit e-shop
Panel správy e-shopu

Přeprava a doručování? Hračka!

Nástroj Zyro vypočítá nejlepší přepravní sazby pro vaše zákazníky za vás. Přehled vám následně zajistí podrobné sledování objednávek a automatické aktualizace e-mailů, které budou uživatele informovat o stavu jejich zásilek.

Jednoduchá správa

Nenechte se rozptylovat starostmi o daně a správu. Zyro vám pomůže zjednodušit papírování i logistiku.

Získat e-shop
Nastavení dopravy a doručování

Snadný růst

Mějte přehled

Získejte přehled o každé části své podnikatelské činnosti pomocí automatických reportů a trasování prodejů. Integrujte službu Google Analytics a získejte detailní informace o svých zákaznících.

Začít tvořit
Graf zobrazující webový provoz a uživatele

Marketing bez námahy

Zyro vám pomůže s cílenými reklamami na Facebooku, v Nákupech Google a na dalších platformách. Najděte tu správnou cílovou skupinu a zvyšte své tržby.

Prodávat online
Stylizovaný příklad reklam v Nákupech Google

Slevy jednoduše

V internetovém obchodě Zyro lze snadno uplatňovat různé fixní slevy a kódy. Motivujte své zákazníky k tomu, aby více utráceli a zároveň ušetřili.

Začít
Uplatňování slevových kódů na produkty

Nabízejte dárkové poukazy

Potěšte zákazníky tím, že ve svém e-shopu budete prodávat dárkové poukazy, díky nimž budou mít jejich blízcí možnost volby.

Získat vlastní e-shop
Příklady různých dárkových poukazů

Jak vytvořit a spustit e-shop

Pro vytvoření e-shopu se řiďte těmito jednoduchými kroky:

Přidávání produktů v e-shopu Zyro
1. Začněte používat Zyro

Pořiďte si nástroj Zyro pro tvorbu webu a začněte okamžitě tvořit – bez jakýchkoli závazků. Vyzkoušejte si různá nastavení a zjistěte, které funkce přesně potřebujete.

Začít
2. Vyberte si šablonu pro svůj e-shop

Najděte si styl, který vyhovuje vaší značce a podnikání, a pomocí drag-and-drop editoru si jej přizpůsobte podle svých představ.

Začít
3. Přidejte do svého e-shopu produkty

Vytvořte obsah pro svůj eshop a poté nastavte své preference (ceny, propagační akce, platební a přepravní možnosti).

Začít
4. Spusťte svůj e-shop

Klikněte na tlačítko „Publikovat“, ověřte, zda vše vypadá podle vašich představ, a můžete začít prodávat.

Začít
5. Vylaďte svůj marketing

Využijte výkonné marketingové funkce nástroje Zyro, prezentujte svou firmu na internetu a okamžitě maximalizujte prodeje.

Začít

Často kladené otázky o e-shopech

Zde naleznete odpovědi na časté otázky o e-shopech.

E-shop je přesně to, co tento výraz vyjadřuje: je to internetový obchod, který prodává zboží a služby – na rozdíl od klasického obchodu, který prodává zboží v kamenných prodejnách.

Tento pojem, také často uváděný pod označením „e-commerce“, označuje prodej a nákup produktů nebo služeb online. Webové stránky e-shopu jsou místem, kde se odehrává veškerá činnost – jedná se koneckonců o internetový obchod.

Můžete mít e-shop, který prodává produkty či služby jednotlivcům i jiným firmám. V závislosti na vašem obchodním modelu a cílovém trhu existují internetové obchody téměř pro cokoli.

Při použití platforem jako Shopify, WooCommerce či Magento to může trvat od pár dnů až po několik týdnů – záleží na tom, jaké máte s touto problematikou zkušenosti.

Díky jednoduchým funkcím nástroje pro tvorbu e-shopů Zyro mohou během několika minut začít prodávat na internetu i lidé, kteří s webdesignem či kódováním nemají žádné zkušenosti.

Nejprve musíte mít své produkty k dispozici buď ve vlastním skladu, nebo u dropshippingového či jiného poskytovatele plnění.

Dále byste se měli zamyslet nad tím, co je pro vás při online nakupování přínosné. Fotografie, ceny, popisy, informace o velikosti – to vše přidejte do svého obchodu a můžete začít.

Pomocí ovládacího panelu Zyro můžete sledovat skladové zásoby a nabízet řadu platebních a přepravních metod, od platebních karet přes PayPal a DHL až po USPS a další přepravní metody.

Chceme, abyste se vyhnuli situacím, kdy si zákazník těsně před placením koupi rozmyslí. Nabízíme vám přístup ke spolehlivé platební bráně, která přijímá všechny hlavní platební karty a poskytuje nejoblíbenější přepravní služby.

Zyro umí vypočítat nejlepší přepravní sazby pro vaše zákazníky a pomůže vám vyhledat poskytovatele přepravních služeb s nejlepšími cenami přesně podle vašich preferencí.

Celý proces doručení lze sledovat na ovládacím panelu, takže stačí jen pokračovat v práci a tisknout přepravní etikety.

Ne, zisk z internetového obchodu patří jen vám. Na rozdíl od některých jiných platforem je Zyro nástrojem pro tvorbu webu, který si nebere žádnou provizi a neúčtuje si transakční poplatky nad rámec měsíčních poplatků za vámi zvolený webhostingový balíček.

To znamená, že se můžete soustředit na to, aby vaše cenová strategie byla konkurenceschopná, a zároveň pokrýt náklady na dopravu a další výdaje.

Krása moderní e-shopové platformy, jakou je Zyro, spočívá v tom, že k zahájení prodeje na internetu nepotřebujete žádné formální školení. Jistě, z dlouhodobého hlediska vám určitě pomůže, když si přečtete něco o podnikání na internetu a o úskalích správy webu s e-shopem.

S nástrojem pro tvorbu e-shopu jako je Zyro je však velmi snadné a intuitivní začít vytvářet menší e-shop a kvalitní webovou prezentaci. Ať už jde o přípravu efektivních popisků vašich produktů nebo výběr správného balíčku pro eshop s platebními bránami přesně podle vašich potřeb, my vám poskytneme všechny potřebné nástroje a rady, které budete ke zvýšení prodeje a přilákání nových zákazníků potřebovat.

To závisí na typu e-shopového webu, který chcete vytvořit. U webu WordPress musíte vzít v úvahu, kolik vás měsíčně vyjde webhosting nebo hosting WordPressu, různá bezpečnostní opatření (která chrání web před pokusy o podvodné útoky, například SSL certifikáty), jednotlivé pluginy a motivy.

Oproti tomu tvůrci e-shopů zahrnují všechny technické aspekty provozování internetového obchodu do svých měsíčních poplatků, takže proces zakládání malých e-shopů je rychlejší a jednodušší.

Zyro je zdaleka nejlepším tvůrcem online obchodů pro začátečníky, a to díky vlastní mřížkové technologii, dobře propracované platební bráně, nepřetržitému zákaznickému servisu a bezkonkurenčním cenám. Všechny šablony obchodů Zyro jsou také plně responzivní, takže je snadné prodávat zboží či služby i uživatelům mobilních zařízení.

To závisí na vaší cílové skupině a celkovém zaměření. Než začnete prodávat produkty, které se líbí vám osobně, doporučujeme si udělat průzkum trhu. Tak pochopíte, co v současné době frčí a po jakých produktech je poptávka, což vám usnadní jedinečné umístění vaší značky mezi konkurencí.

Místo toho ale raději zvažte možnost přilákat lidi k nákupu ve vašem e-shopu tím, že jim nabídnete něco, co jinde neseženou, nebo alespoň za cenu, kterou prostě nemohou ignorovat. Pokud vám chybí inspirace, udělali jsme těžkou práci za vás a sestavili jsme seznam některých trendy produktů, které právě teď zažívají online boom.

I když už prodáváte na internetových tržištích, jako je Etsy nebo Amazon, provozování vlastního e-shopu má mnoho výhod. Věci jako optimalizace pro vyhledávače (zobrazování na předních místech ve výsledcích vyhledávání Googlu a dalších vyhledávačů) a bezproblémová integrace účtů sociálních médií jsou mnohem snazší a efektivnější, když máte vlastní internetový obchod.

Budete moci odlišit své produktové stránky od konkurence, což je mnohem těžší, když se pohybujete v rámci webů, jako je Amazon nebo eBay. Vlastní obchod s vlastní URL adresou vám také pomůže budovat a rozšiřovat vaši značku a působit seriózně a profesionálně.

Své webové stránky můžete využít nejen k prodeji na internetu, ale prostřednictvím specializovaného blogu také k poskytování exkluzivních informací o svém obchodě a k optimalizaci svého e-shopu pro mobilní telefony a další přenosná zařízení. S nástrojem pro tvorbu webu Zyro získáte ke všem webhostingovým a e-shopovým balíčkům blog zcela zdarma.

Stručně řečeno: ano, alespoň v porovnání s provozem kamenného obchodu. Vzhledem k tomu, že váš eshop existuje pouze na internetu, nemusíte se starat o nákladné měsíční poplatky, jako je elektřina, voda a pronájem prostor.

Nebudete také omezeni zeměpisnou polohou nebo stanovenou otevírací dobou, protože váš obchod funguje nepřetržitě a je přístupný ze všech koutů světa. Je pravděpodobné, že také nebudete potřebovat tolik zaměstnanců, což znamená, že vaše celkové provozní náklady budou nižší.

To znamená, že budete mít celkově vyšší ziskové marže, což z e-shopů činí rentabilní součást každého obchodního plánu.